City of Angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Natasja en Fred Jak - WaarBenJij.nu City of Angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Natasja en Fred Jak - WaarBenJij.nu

City of Angels

Blijf op de hoogte en volg Natasja en Fred

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteravond lekker in Pismo Beach gegeten. Heel leuk stadje en mooi strand, beetje Egmond-achtig.
Op zoek naar testaurantje, maar alles zat rampvol. Zo kwamen we uiteindelijk terecht in Hoagies Sandwiches & Grill. Een reggae barretje waar je verdomd lekker eten kon. En voor het eerst slim gedaan: Tasja en Fred samen aan één taco. Was meer dan genoeg.

Daarna nog lekker de bar van het hotel in. Nog een tijd zitten kletsen met 'Gisela en Jim'. Zij een geëmigreerde Duitse en hij uit San Diego waar ze samen wonen. Beiden idolaat van Nederlands voetbal. Jim was voetbalcoach en is 2 jaar geleden zelfs voor het Nederlands elftal afgereisd naar Brazilië voor Nederland - Costa Rica. Hele aardige enthousiaste mensen. Die kom je hier overigens overal tegen. Iedereen is vriendelijk, belangstellend en heeft tips. Of je nou in de supermarkt staat of aan de bar.
Vanmorgen half acht ging het wekkertje weer. Vandaag op naar 'the City of Angels': Los Angeles.
Eerst een eenvoudig ontbijtje (echt waar) in het hotel en dan op pad.

We vervolgen de Pacific Highway, maar nu hebben we volop zon. Weer prachtige uitzichten. Heel ander landschap als gisteren. Was het toen meer een bergweg, vandaag veel vergezichten en schitterende stranden. Uiteraard weer gestopt op alle mooie plekken waar dat ging.

De eerste echte stop is Santa Barbara. De stad van onder andere Katy Perry en Paul Walker. Heel mooi stadje, gezellig, mooi en leuke winkels. Heerlijk een ijsje gegeten bij Mc Connells, even rondgekeken en weer de auto in.

Door naar de tweede stop: Malibu. Dit is echt mooier dan op televisie! Enorme golven, blauw-groene zee en fantastisch uitzicht. Langs deze kustlijn raak je echt niet uitgekeken. Vanmorgen slim geweest en even een supermarkt ingeglipt, zodat we hier onze eigen lunch konden verzorgen. Met dat uitzicht helemaal top!

Je merkt ondertussen dat je in de buurt van Los Angeles komt. Veel drukker op de weg, en dat is nog maar het begin.
Doorgereden langs Santa Monica, met uitzicht op de beroemde pier en nu op naar ons volgende hotel: Sportsmens Lodge.
En ja, dan is de A10 om Amsterdam een karrespoor. Sjéézus wat een drukte. Twee kanten op 7 banen file! Stond niet helemaal stil, maar het blijft een eind in zo'n stad.

Gelukkig gaat het er zelfs in de file relaxed aan toe. Dus om 'n uur of half 5 waren we op onze bestemming. Erg mooi hotel in Studio City, ruim, modern, groot zwembad en ziet er verder gewoon goed uit. Hier blijven we 2 nachten, dus we hebben ff.

De boys zijn nu in het zwembad. Straks gaan we een tentje opzoeken om wat te eten en straks kijken we nog even wat we vanavond eventueel nog kunnen doen.

• 05 Augustus 2016 - 08:54

Pa En Ma Kaspers:

Klinkt allemaal niet verkeerd ! Veel plezier !

• 05 Augustus 2016 - 09:09

Bianca:

Hi Guys! Nice story again. Have fun in Los Angeles.