Just Married (again) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Natasja en Fred Jak - WaarBenJij.nu Just Married (again) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Natasja en Fred Jak - WaarBenJij.nu

Just Married (again)

Blijf op de hoogte en volg Natasja en Fred

05 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

Deze dinsdag wakker geworden in het permanente gekkenhuis en daar bespeur je hier he-le-maal niks van. Geen buitengeluidje wat hier binnenkomt. Heerlijk rustig dus.

Lekker ontbijtje gescoord bij de Subway aan de overkant, want dat is hier niet inbegrepen en gezien de prijs van $30 p.p. vinden we dat iets te gek. Maakt niet uit, zo gaat 't ook.

Daarna aangekleed, klein beetje netjes (schone onderbroek enzo), want om elf uur komt de limousine met chauffeur ons ophalen.

Het is een witte Chrysler van net een week oud waar we met zijn achten ook in zouden passen. Met zijn vieren is prima, lekker ruim. Best handig zo'n kar, alleen parkeren zou thuis wel een dingetje worden. Binnen in de auto alle gemakken: lasershow, ledverlichting in wanden en plafond, muziek, beeld, alles dus wat je echt nodig hebt.

De chauffeur rijdt ons van het Bellagio in twintig minuten naar de Graceland Wedding Chapel waar Tasja en Fred nog een keertje 'op zijn Vegas' elkaar het jawoord geven. Natuurlijk is het niks officieels, maar dat maakt het niet minder leuk.

Vooral omdat nadat we met de limo zijn opgehaald Elvis degene is die Natasja weggeeft en dan ook nog eens twee van zijn gouwe ouwe hits ten gehore brengt, wat is overigens niet eens onverdienstelijk doet. En dan niet te vergeten de bloemen. De bruid heeft een mooi boeketje van rode rozen en de gom Fred krijgt een corsage van dezelfde bloem opgespeld. En natuurlijk het verhaaltje van de ambtenaar, die er nog best iets leuks van weet te maken, plus natuurlijk een fotograaf erbij. Dus helemaal compleet met alles erop en eraan.

Dat maak je natuurlijk allemaal niet elke dag mee. En ook de boys (die er helemaal niet op zaten te wachten) genieten er echt van ook al is het natuurlijk een stukje theater.

Na dit hele gebeuren worden we een uurtje later door Jacob, onze limochauffeur weer keurig teruggebracht naar het Bellagio.

Kortom, een hele nieuwe ervaring opgedaan en nog echt leuk ook.

Na dit zeer emotioneel bewogen moment ;-) is het in de kamer even een half uurtje bijkomen met een flesje water. We willen namelijk met de auto nog even terug naar de (bijna) buren van de Wedding Chapel te gaan kijken. Daar zit namelijk de Gold and Silver Pawnshop, ook bekend van RTL die de serie Pawn Stars uitzendt. Best geinig om daar even binnen te kijken. Al zijn de echt bekende gezichten van de tv niet aanwezig. Één of twee man komen ons bekend voor. Geeft niet, het is evengoed best leuk om hier even rond te struinen.

Van daaruit zijn we nog doorgereden naar een grote outlet mall. En inderdaad komen we hier alle grote en bekende merken tegen die hun eigen winkels hebben tegen fikse kortingen. Leuk om even te kijken, maar omdat de koffers een limiet hebben (en de portemonnee ook) blijft het daarbij.

Zo is het ondertussen eind van de middag geworden en hebben we nog maar één keer de kans om het zwembad op te zoeken. Net op de weg terug naar het hotel tikte de thermometer even de 50°C aan. Dus de verkoeling is geen overbodige luxe.

Dat dacht een Amerikaans stel in het zwembad ook, maar dan met 'hulp' van wat cocktails. De vrouwelijke helft van het stel had duidelijk moeite om in het water op een bankje te blijven zitten. Het lukt haar zelfs in het water om er steeds vanaf te lazeren, waarbij ze uiteraard wel aan haar cocktail die op de rand van het zwembad stond bleef slobberen. Dát maakte het niet beter. Toen de vallende ziekte erger werd was d'r man het zat en trok haar aan 1 arm naar de overkant. Daar moest ze het water uit en dat werd echt slapstick. Tot twee keer toe viel ze weer achterover het trappetje af. En op haar ligbedje viel ze zo hard achterover dat haar benen weer opstuiterden. Eind van het liedje was dat het hotel een rolstoel regelde, waar ze in werd gehesen en als een comapatient in plofte. Wij zaten met een groepje Amerikanen eerste rang en hebben minstens twintig minuten van deze gratis show in het Bellagio kunnen genieten.

Na het zwemmen de koffers weer even geordend voor morgen als we het hotel weer moeten verlaten.

Vanavond zijn we nog even rondje strip geweest (iets van 5 casino's), volgens de stappenteller zijn dat vandaag over de hele dag bijna 21.000 stappen, oftewel een dikke 16,5 kilometer. Over de hele vakantie is dat voor ons een record dag.

O, ja. We zouden ze bijna vergeten. De sprinkhanen. Nou, de plaag die hier zou zijn zal ongetwijfeld ergens rondhangen, maar als wij in totaal 10 van die beesten gezien hebben dan is het al veel. Kortom: wij zijn niet geplaagd door enige sprinkhaan. Misschien konden zij wel niet tegen de drukte en zijn ze vertrokken. Maakt ook niet uit, wij hebben er geen last van gehad.

• 06 Augustus 2019 - 05:38

Laura:

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, nog en alweer;-)
    Geinig zo'n poppenkast he?! Dat flesje water daarna had natuurlijk champagne moeten zijn, maar ik begrijp ook dat je niet het risico wilde lopen om met een rolstoel uit het zwembad getakeld te worden.

• 06 Augustus 2019 - 06:19

Ma Kaspers:

Hahaha nogmaals gefeliciteerd hé ! Dus de boy's vonden het allemaal maar niks ? Waarom waren die geen bruidsjonkertje ? Ik zie geen foto's van die gratis show in het zwembad ! Wat kan een mens diep zinken . Misschien is er voor die man van haar een mogelijkheid om daar te scheiden ? Voor jullie zit het er weer op , wij wensen jullie een voorspoedige terugreis en we horen wel wanneer jullie weer veilig op NL bodem staan . Groetjes.

• 06 Augustus 2019 - 06:36

Natasja En Fred Jak:

De jongens vonden het juist heel leuk. Maar vooraf zaten ze er niet echt op te wachten omdat ze niet echt wisten wat te verwachten.
    Zij hebben dus juist genoten.
    Groetjes Natasja en Fred

• 06 Augustus 2019 - 08:12

Coby:

Gefeliciteerd. Wat gaat de tijd snel zeg. Leuk om mee te reizen met jullie.

• 06 Augustus 2019 - 15:19

Rob En José Jak:

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, weer voor een paar jaar bijgetekend! :)
    Gaaf joh, in een limo je laten brengen. Das toch wel leuker dan toeter in een rolstoel je laten rondrijden. Wel altijd leuk om dat volk daar te bekijken want er zitten vaak zeeeer bijzondere exemplaren tussen.
    Geniet van jullie laatste nachtje (huwelijksnacht!) en save travels home!