Finish - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Natasja en Fred Jak - WaarBenJij.nu Finish - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Natasja en Fred Jak - WaarBenJij.nu

Finish

Blijf op de hoogte en volg Natasja en Fred

20 Augustus 2016 | Nederland, Krommenie

Zaterdagochtend. Net geland op Heathrow. De vlucht vanuit Las Vegas was behoorlijk hobbelig en een half.uur voor de landing ging er een keiharde alarmbel af en renden alle stewards en stewardessen naar achteren. Iemand was zo slim om ff een sigaretje op te steken in de wc en dat merken ze dus direct.
We landen 20 minuten vroeger dan gepland waardoor onze wachttijd op Heatrow voor de vlucht naar Amsterdam nog iets wordt opgerekt.
We landen bij terminal 3, dus met de bus naar terminal 5 waar de vervolgvlucht vertrekt.
Weer door de douane en nu wordt Tasja eruit gepikt. Duurt een half uurtje en dan mag ze haar tas leeg halen. Gelukkig wordt de verborgen drugs niet gevonden en mogen we door ;-)

Nu nog zo'n 7 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam. Alle andere vluchten zaten vol. En al zouden we een andere eerder kunnen krijgen dan komt de bagage niet mee, want die is in Las Vegas al gelabeld voor de vlucht.
Eerst maar een bakkie koffie doen.

17.30 De reis en vooral het wachten hakken er nu echt in. Knikkebollend wachten, wachten, wachten.

21.00 Eindelijk geland op Schiphol en om 23.45, dat is ruim 31 uur na de wekker, staan we thuis voor de deur.

Waar ons toch nog een verrassing wacht. Er hangt een spandoek: 'Welkom Thuis' en een appeltaart aan de voordeur. Die hebben we te danken aan Sarah die Gino toch wel behoorlijk heeft gemist deze afgelopen drie weken. En binnen een mooie bos zonnebloemen van Anita. De katten zitten ook reilhalzend naar de auto te kijken.
Da's best leuk thuiskomen zo.

Tja, de vakantie zit er nu echt op.

In Amerika hebben we in totaal 5.280 km door 4 staten gereden en in 13 verschillende hotels overnacht op onze trip.
De natuur en de rust, maar ook de hectiek en gekte in de steden, samen met alles wat we niet konden voorzien (en dat was best veel) maakte dit een geweldig avontuur wat we niet snel zullen vergeten. En wat we iedereen écht kunnen aanraden.

Iedereen dank voor de leuke reacties die wij de afgelopen drie weken elke ochtend hebben gekregen.

• 21 Augustus 2016 - 09:31

Pa En Ma Kaspers:

Wat een schat die Sara !! Een goed teken !! Nu uitrusten van de vakantie, weer eens iets anders ! Jullie hadden van mij die regen niet mee hoeven nemen, want we juis zulk mooi weer ! Maar aanstaande week wordt het weer warm, dus niet getreurd ! Welkom thuis en welterusten !

• 21 Augustus 2016 - 10:42

Bianca:

Welkom thuis! Hoop dat jullie vannacht goed hebben geslapen dan smoren jullie meteen de jetlag in de kiem! Maar dat zal wel na zo een lange reis! Ik vond het erg leuk elke ochtend jullie belevenissen te lezen. Jullie kunnen terug kijken op een prachtige reis en zullen er nog lang van nagenieten.